Αλλαγή φακέλου ηχογραφήσεων

Σε συνέχεια προηγούμενου άρθρου, μία από τις χρήσεις που μπορεί να έχει ένας δεύτερος μεγαλύτερος δίσκος στο σύστημα μας είναι η αποθήκευση των ηχογραφημένων κλήσεων. Ο προεπιλεγμένος φάκελος στον οποίο αποθηκεύονται οι ηχογραφήσεις είναι ο /var/spool/asterisk/monitor. Για να τον αλλάξουμε πρέπει να κάνουμε τις παρακάτω αλλαγές:

1) Πηγαίνουμε στα General Settings, στο πεδίο Recording Location εισάγουμε το φάκελο στον οποίο θέλουμε να πηγαίνουν οι ηχογραφήσεις των κλήσεων π.χ. /recordings

2)  Θα πρέπει να συνδεθούμε με Putty και να πάμε στο παρακάτω αρχείο
/var/www/html/modules/monitoring/configs/
εκεί θα βρούμε το αρχείο default.conf.php, μέσα σε αυτό υπάρχει η παρακάτω γραμμή
$arrConfModule['records_dir']       = ‘/var/spool/asterisk/monitor/’;
στην οποία αλλάζουμε το path που φαίνεται σε αυτό που βάλαμε στα General Settings.

Η συγκεκριμένη αλλαγή είναι αναγκαία ώστε η επιλογή monitoring να κοιτάει στο σωστό φάκελο αλλιώς θα μας εμφανίζει λευκή σελίδα. Θα πρέπει να αναφερθεί πως αν έχει ενεργοποιηθεί η ηχογράφηση κλήσεων στα queues, τότε θα πρέπει να γίνει edit το αρχείο extensions_additional.conf ώστε να αλλαχθεί το path γιατί είναι hardcoded στο dialplan και δεν υπακούει στις παραπάνω αλλαγές.

Η συγκεκριμένη προσέγγιση δεν είναι η καλύτερη γιατί με κάθε αλλαγή που συμβαίνει στο tab του PBX, η αλλαγή που κάναμε στο αρχείο θα σβήνεται. Η ενεργοποίηση των ηχογραφήσεων μόνο στα εσωτερικά είναι αρκετή.

Σχετικά άρθρα:

  • Δεν υπάρχουν σχετικά άρθρα
Κατηγορίες: Elastix, Tips & Tricks & more, Τεχνικοί οδηγοί. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.


Γράψτε απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*


*

Επιτρέπεται η χρήση των εξής στοιχείων και ιδιοτήτων HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>